Poprawa jakości powietrza dzięki barierom i kurtynom antyodorowym

Odpowiednio zaprojektowana instalacja umożliwia:

  • Tworzenie całorocznych barier antyodorowych w przestrzeni otwartej, funkcjonujących w ujemnych temperaturach
  • Równoczesne sterowanie barierami antyodorowymi o różnych parametrach i pracujących w różnych cyklach
  • Wybrane modele mogą być zdalnie monitorowane i sterowane, a proces zamgławiania można dostosowywać do zmieniających się warunków atmosferycznych
bariera antyodorowa dysza
W zależności od skali problemu, stacjonarne instalacje zamgławiające mogą być montowane wokół obszaru emisji niezorganizowanej jako kurtyny oddzielające miejsca z emisją złowonną od otoczenia lub bezpośrednio przy/lub w samym źródle emisji, np. w kominie.

Urządzenia wytwarzające mokrą mgłę składają się z Centralnej Jednostki Sterującej, odpowiedzialnej za automatyczne przygotowanie roztworu wodnego z koncentratu preparatu dezodoryzującego, a następnie przetłaczanie go pod wysokim ciśnieniem do rurociągów z dyszami. Takie instalacje wymagają stałego podłączenia źródła wody. Z kolei instalacje do wytwarzania suchej mgły będą działały dzięki sprężonemu powietrzu, które dysperguje preparat antyodorowy do rurociągów dyfuzyjnych lub instalacji z dyszami dwuczynnikowymi.


Efekt poprawy jakości powietrza można uzyskać również przy zastosowaniu instalacji do wytwarzania barier ultradźwiękowych. To bezdyszowe rozwiązanie, służące do tworzenia mokrej mgły. Są one stosowane przy nawiewniach lub w emitorach (wyrzutnie wentylatorowe, kominy, otwory systemów wentylacji grawitacyjnej) bądź jako kolejny stopień doczyszczania powietrza, usytuowany za skruberem. Co istotne, wymagają stałego podłączenia wody.

Stacjonarne instalacje zamgławiające polecamy dla:

kategoria gospodarka odpadowa
kategoria biogazownie
kategoria zakłady utylizacyjne
kategoria oczyszczalnie ścieków
kategoria hodowla zwierząt
zakłady przetwórstwa i przemysłowe

Przykładowe realizacje:

BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO - OTRZYMUJ AKTUALNOŚCI ORAZ INFORMACJE O NOWOŚCIACH.

Dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. *